راه اندازی پرواز از قشم به مشهد مقدس و بلعکس

بالا بردن ضریب ایمنی بنادر در آینده نزدیک با اجرای پروژه HSE در بنادر جزیره قشم
12 فوریه 2019

راه اندازی پرواز از قشم به مشهد مقدس و بلعکس

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم :

هواپیمایی قشم ایر یک خط پروازی جدید از قشم به شهر مشهد مقدس و بلعکس راه اندازی کرد.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم در آیین راه اندازی این خط پروازی گفت: مسافران جزیره قشم میتوانند به صورت مستقیم به مشهد سفر کنند.

مجتبی شمس نژاد با بیان اینکه خط پروازی قشم – مشهد و بلعکس مجددا راه اندازی گردیده است ، افزود: از روز شنبه  ۳۱ شهریور  شرکت قشم ایر در مسیر یاد شده نسبت به برقراری پرواز مستقیم اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: با راه اندازی مجدد پرواز قشم به مشهد مقدس در صدد افرایش دیگر خطوط پروازی به مراکز استانها نظیراصفهان ،کرمانشاه و ساری هستیم و در آینده نزدیک تعداد پروازها افزایش می یابد.

فرودگاه بین المللی قشم یکی از پنج فرودگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۷۶ افتتاح شد و به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه با بیش از ۱۰ پرواز داخلی و خارجی در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، و دبی یکی از فرودگاه های بزرگ جنوب کشور محسوب می شود.

مسافران قشم در سفر به این جزیره می توانند علاوه بر تماشای زیبایی های ژ ئوسایت های یگانه ژئو پارک خاورمیانه در این جزیره، از سواحل زیبا، خلیج دلفین های هنگام، قلعه پرتغالی ها، ماسه های نقره ای هنگام، جزایر ناز، غارهای خوربس، غار نمکى بزرگترین غار نمکى دنیا ، جنگل هاى حرا ، دره چاهکوه ، موزه ژئوپارک، غذاهای خوشمزه دریایى بومیان و بازارهای این جزیره با خرید ارزان استفاده کنند.

روابط عمومی و امور بین الملل

شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *